Ruilen en retourneren
!!!!!!Wij gaan stoppen, en hebben leegverkoop. Dat betekent dat er niet meer geretourneerd kan worden!!!!!!!!
Het artikel toch niet helemaal naar wens?
Jammer! Maar dat kan natuurlijk gebeuren. Je kunt het artikel dan binnen 14 dagen retour sturen. Alleen de kosten voor retour vanaf jouw huis naar ons zijn voor eigen rekening.
Vergeet niet je pakbon mee te sturen met je retourzending!
Nadat we de producten in goede staat terug hebben ontvangen, maken we een creditfactuur van hetgeen wat teruggestuurd is. Vervolgens wordt het creditbedrag binnen 14 dagen overgemaakt naar het rekeningnummer waar de bestelling mee is betaald.
Een retour moet voldoen aan onderstaande voorwaarden:
- Het artikel dient ongebruikt, ongewassen en onbeschadigd te zijn en alle kaartjes zijn nog bevestigd.
- Het artikel dient geen draagsporen te bevatten.
- Het artikel dient in de originele verpakking geretourneerd te worden.
- Het retourrecht vervalt als je zelf een artikel hebt geprobeerd te repareren en/of veranderen.
- Retouren die na de retourtermijn worden verstuurd nemen wij niet meer in behandeling.
- Sieraden kunnen vanwege hygiene niet geretourneerd worden.
- Er wordt geen wasgarantie gegeven.
Houd er alstublieft rekening mee dat wij ons niet verantwoordelijk kunnen stellen voor vertragingen of problemen vanuit PostNL.
IS DE MAAT NIET GOED?
Geef aan dat je jouw item wilt ruilen in een andere maat/kleur. Vergeet hier niet bij te vermelden welke kleur of maat je wil ontvangen. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, wordt op dat moment gekeken of jouw gewenste maat/kleur op voorraad is. Als dit het geval is, wordt dit item kosteloos naar je verstuurd.
Je ontvangt een bevestiging van ons zodra jouw bestelling onderweg is.
Als blijkt dat jouw gewenste maat niet op voorraad is, ontvang je hiervan een bericht. Wij zullen in dat geval overgaan tot terugbetaling van jouw aankoopbedrag.
KLACHT OVER EEN ITEM
Mocht je een klacht hebben, dan zoeken we graag zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Het kan helaas voorkomen dat een artikel niet in orde blijkt te zijn. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met de vermelding van jouw klacht en ordernummer. Wij nemen je klacht zo snel mogelijk in behandeling en zoeken samen met jou naar de beste oplossing. Heb je een artikel ontvangen en is dit volgens jou beschadigd, zorg dan dat je dezelfde dag nog een berichtje stuurt.